Zisti kto si a rob to úmyselne.

Rabín Eichhorn o gojímech aneb proč svět vypadá tak, jak vypadá

30. listopadu 2010 v 15:19 | afinabul |  Bratia
Mladočeský poslanec Václav Březnovský vydal řeč rabína pod titulem "V židovských chapadlech. Antisemitské epištoly pro český národ". Pražské státní zastupitelství spis konfiskovalo pod č. 72/1900. Březnovský konfiskaci interpeloval ve vídeňské říšské radě a tím ji imunizoval (protokol z 13. března 1901, XVII, 21, str. 1282). V interpelaci bylo mj. řečeno: "Jsme toho názoru, že ani ta nejohnivější řeč proti Židům nedokáže našemu národu otevřít oči tak, jako tato řeč rabína, poučujícího své souvěrce o tom, jak si má židovstvo počínat, aby dostalo góje do své moci. Tato řeč objasní čtenáři mnohé skutečnosti. Mimo jiné mu bude jasné, proč se některé politické strany Židů tak houževnatě drží. To, co českému lidu o Židech říkáme, dostává zde potvrzení z kompetentních úst jednoho židovského rabína, a sice ne právě toho z nejbezvýznamnějších."  Vídeň, 5. března 1901 Václav Březnovský

1) Přešly již doby trpkého, bolestného pronásledování a ponižování, které izraelský lid snášel s heroickou trpělivostí, neboť civilizace křesťanů udělala velký pokrok. Ten je naším nejpevnějším štítem, za který se můžeme skrýt a sami nepozorováni rychle překročit onen čas, který nás dělí od našeho vznešeného cíle.
2) Pohleďme jen na materiální situaci Evropy, kterou si vytvořili sami izraelité počátkem tohoto století, takže disponují obrovskými kapitály v Paříži, Londýně, Vídni, Berlíně, Amsterodamu, Hamburku, Římě, Neapoli i jinde.
3) Všude jsou díky svým miliardám pány Rothschildové, nemluvě již o tom, že v každém městě druhého a třetího řádu disponují výnosnými fondy, takže se nikde nemůže bez synů Izraele provést žádná finanční operace ani žádný jiný důležitý podnik.
4) Burza zaznamenává a reguluje dluhy, a my jsme většinou všude pány těchto burz. Musíme se snažit, abychom toto zadlužování co nejvíce usnadňovali a tím se stali pány všech cen. S ohledem na kapitály, které státům půjčujeme, budeme brát do zástavy jejich železnice, doly, lesy, hutě i továrny, ba musíme brát do zástavy i výnos daní.
5) Rolnictví bude vždy největším bohatstvím každého státu. Velkostatkáři se budou vždy těšit úctě a vážnosti. Naše snahy musí tedy vést k tomu, aby se naši izraelští bratři zmocnili v co největší míře pozemkového vlastnictví.
6) Pod záminkou, že chceme pomáhat pracující třídě, musíme celou tíhu daní přenést na statkáře. Až jejich pozemkový majetek dostaneme do rukou, stane se práce křesťanského proletariátu zdrojem nesmírného zisku.
7) Všemi prostředky musíme co nejvíce omezit vliv křesťanské církve, která byla odjakživa naším největším nepřítelem. Za tím účelem musíme vzbudit v srdcích věřících svobodomyslné touhy, zavést pochybnosti, rozkol a náboženské rozepře.
8) Každá válka, každá revoluce, každá politická nebo náboženská změna nás přibližuje k okamžiku, kdy dosáhneme nejvyššího, vytouženého cíle.
9) Obchod a spekulace. Tyto dva vydatné zdroje zisku nikdy nesmíme nechat vyrvat z rukou Izraele, a především je nutno chránit si obchod s alkoholem, máslem, chlebem a vínem, protože tím se staneme neomezenými pány zemědělství. Staneme se také dodavateli obilí. A když potom z bídy vznikne nespokojenost a nevole, vždycky dokážeme svalit odpovědnost na vlády.
10) Všechny veřejné úřady se musí stát přístupné Židům. Jakmile se my staneme úředními osobami, dosáhneme podlézavostí a prozíravostí našich lidí pravého vlivu a moci. Je samozřejmé, že jde pouze o takové posty, které jsou spojeny s mocí, poctami a privilegii. Úřady, jež vyžadují vědomosti a práci, spojené s nepříjemnostmi, můžeme přenechat křesťanům. Nejdůležitější je resort spravedlnosti.
11) Advokátská kariéra nám poskytuje nejlepší příležitost, abychom se mohli pochlubit svými vědomostmi, a současně nám dovoluje vnikat do soukromých tajemství našich největších nepřátel, křesťanů! Těmito znalostmi je potom můžeme dostat do závislosti na nás.
12) Proč by Židé nemohli být ministry školství, když už jsou tak často ministry financí? Musíme se také dostat do zákonodárných sborů, abychom tam mohli zabránit přijetí zákonů, které by gójové vydali proti jediným pravověrným synům Abrahámovým.
13) V tomto směru se náš plán blíží uskutečnění. Vlivem pokroku jsme byli téměř všude uznáni a byla nám přiznána stejná práva jako křesťanům. Čeho však musíme ještě dosáhnout a co musí být předmětem naší ustavičné snahy, je prosazení zákona o mírnějších podmínkách soutěže. Tím se zmocníme zlatého dolu, který bude přinášet mnohem větší výnos, než rýžoviště v Kalifornii.
14) Lid Izraele musí obrátit své snažení k oné mocenské příčce, z níž pramení čest a úcta. Nejúčinnějším prostředkem k tomu je účast na všech průmyslových a finančních operacích. Přitom je ovšem nutno dávat pozor na hrozbu soudního stíhání následkem nějaké nástrahy nebo svodu. Je tedy třeba při spekulaci prokázat onu formu mazanosti a cit, který pro to máme vrozený. Nesmíme zůstat pozadu v ničem, co by nám mohlo zajistit vynikající postavení ve společnosti. Filosofie, medicína, právo a politická ekonomie, jedním slovem všechna odvětví vědy, umění a literatury - to vše je nám polem, kde nám úspěch může přinést bohatou úrodu. Teprve potom postavíme naše schopnosti do patřičného světla.
15) Naše schopnosti jsou nerozlučně spojeny se spekulací. Například přednes nějakého hudebního díla, třeba i dost slabého, nám poskytne nejlepší příležitost, abychom vyzvedli Žida, který je jeho tvůrcem a jeho hlavu ověnčili gloriolou slávy. Co se týče medicíny a filosofie, ty rovněž musí tvořit součást našeho duchovního bohatství.
16) Lékař je zasvěcen do nejintimnějších tajemství rodiny, a tím máme v rukou zdraví a životy našich nejhorších nepřátel, křesťanů.
17) Musíme podporovat uzavírání manželství mezi Židy a křesťany, protože židovský národ tím může jen získat. Určité množství nečisté krve, přinesené takto do našeho Bohem vyvoleného národa, ho nemůže zničit a naše dcery tímto manželstvím dosáhnou spojení s rodinami, které mají moc a vliv. Výměnou za naše peníze dosáhneme vlivu na své okolí. Toto přiblížení se křesťanům nás nesvede z cesty, kterou jsme si vytyčili, ale naopak to z křesťanů při trošce opatrnosti udělá naše ochránce.
18) Bylo by žádoucí, aby si izraelité k sobě jako metresy nebrali ženy našeho svatého náboženství, a doporučuje se jim, aby si k této úloze vyhledávali křesťanské panny.
19) Největší význam by mělo nahrazení svátosti manželství jednoduchým civilním obřadem, protože potom by se křesťanské ženy daly úplně na naši stranu.
20) Jestliže má hlavní moc na zemi zlato, pak je určitě nutné zmínit se na druhém místě o tisku. Co zmůže zlato bez tisku? Protože výše uvedené zásady nemůžeme bez tisku uskutečnit, je nevyhnutelné, aby se vedení časopisů dostalo do rukou našich lidí.
21) Peníze a obratnost ve volbě prostředků, kterými si zkorumpované osobnosti nakloníme, z nás udělají pány veřejného mínění a vydají nám lid do rukou.
22) Když takto vytrvale půjdeme krok za krokem kupředu, zatlačíme křesťany a zničíme jejich vliv. My budeme světu předepisovat, koho má ctít, komu důvěřovat a co má zavrhnout. Povstanou-li někteří jedinci a zaplaví nás kletbami, pak nic netušící poddajné masy se nás zastanou a ujmou. Až se staneme neomezenými pány tisku, potom bude pro nás velmi snadné změnit pojmy cti, ctnosti, charakteru a posvátnosti rodiny, která byla dosud nedotknutelná, a jíž zasadíme první ránu k úplnému zničení. Potom budeme moci zničit všechno, co křesťany - naše nepřátele - povznášelo v jejich víře a důvěře. A až si z vášní vytvoříme potřebnou zbraň, budeme moci vyhlásit boj všemu, čemu se až dosud vzdávala čest a úcta.
23) Každý syn Izraele musí pochopit jednotlivé body těchto pravých zásad a musí je zachovávat. Tak vzroste naše moc jako veliký strom a jeho větve ponesou ovoce, to jest bohatství a vliv. To bude náhrada za hrozný osud, který Izrael po staletí snášel. Když někdo z nás udělá krok vpřed, musí ho další následovat. Pokud se však dostane na scestí, musí mu někdo z nás pomoci. Když je Žid před křesťanským soudem, je nutné, aby se ho bližní ujali a pomáhali mu. Ale jen tehdy, pokud žil podle předpisů, které Izrael již tak dlouho zachovává.
24) Náš lid věrně uchovává náboženské zvyky svých praotců.
25) Náš zájem vyžaduje, abychom ukazovali porozumění pro sociální otázky, zejména pro takové, které by směřovaly ke zlepšení poměrů pracujících tříd. Ve skutečnosti ovšem musíme usilovat o to, abychom se zmocnili této stránky veřejného mínění a udávali její směr.
26) Zaslepenost davu a jeho sklon k tomu, aby se nechával klamat patetickými frázemi, nám umožní snadno se jej zmocnit. Dopomůže nám k tomu popularita a důvěra v jistých kruzích. Mezi našimi lidmi snadno najdeme takové, kteří dokáží své vyumělkované city zahalit do takové výřečnosti, jako upřímný křesťan své skutečné přesvědčení.
27) Je nutné, aby proletář byl Židům nakloněn a podřízen těm, kdo mají peníze. My jej potom budeme podněcovat k revolucím a převratům. Každá taková katastrofa nás ve svém snažení přivede blíž k cíli, k onomu cíli, jímž je panování nad celým světem, jak bylo prorokováno našemu otci Abrahámovi. (Přetisk z brožury V židovských chapadlech.)

"Vím o blasfemii těch, kteří si říkají Židé, ale nejsou jimi, ale Synagogou Satanovou."
Ježíš Kristus, Zjevení 2:9


Kdo nevěří v autentičnost textu a ignoruje, že těchto zdrojů a varování se objevilo v historii spousta, pak nechť si bod po bodu zkonfrontuje více jak sto let staré věty s dnešní skutečností! Téměř ke všemu lze nalézt důkazy, že došly naplnění. Šlo-li o podvrh, pak autor musí být mocným prorokem...


facebook

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.