Zisti kto si a rob to úmyselne.

Problémových žáků ve škole přibylo poté, co byla v roce 2016 zavedena inkluze

30. listopadu 2018 v 21:55 | afinabul |  Ponerológia
kratene

Na ostravskou Základní školu Jugoslávská se minulý týden vypravilo zhruba šest desítek rozezlených rodičů. Žádali vyloučení žáků, kteří se ve škole nedávno poprali. Tvrdí, že se kvůli malým agresorům jejich děti bojí chodit do školy.….
….Někteří rodiče dokonce tvrdí, že mělo dojít k ublížení na zdraví i jedné z učitelek. To ředitel popřel. Co se přesně ve škole odehrálo, není jasné, policie okolnosti odmítá komentovat. …

Tolik skutková podstata věci. Prostě do Čech a na Moravu vtrhla džungle před tabulí. Nikoli nečekaně a nikoli nyní. Ona už tady nějakou chvilku, s rozvolněním školní praxe po převratu je. A zatím jen občas vyhřezne na veřejnost, když dojde k nějakému velkému excesu, který už nejde ututlat ani na příslušné škole, ani pod dozorem inspekce ministerstva školství. Takže ta do Česka zavlečená školní džungle se nám šíří skrytě pod pokličkou, stejně jako třeba kůrovec. A jen e čeká, až z toho bude pořádná kalamita. Jako u toho brouka.
Ta ostravská událost nedoznala ani zdaleka podobně široké publicity jako událost z před dvou roků, kdy tři grázlové z průmyslovky v Praze na Třebešíně šikanovali jednu z profesorek tak, až zemřela. Tenkrát toho byly plné noviny i televize. Tentokráte o ostravském incidentu se mi, s výjimkou Aktualne.cz, nepodařilo vygůglit už vůbec nic. Ačkoli jde, minimálně pro mne, o stejně závažnou věc - o to, že české školství má už dlouho a více než nakročeno k poměrům na anglo amerických školách veřejného typu. Školám, kde musí být ochranka, školám, kde dětské gangy jsou standardem, školám, kde učení je asi to poslední , co se tam jaksi provozuje.Školám , kam normální rodič, který chce svým potomkům poskytnout opravdové vzdělání a může si finančně dovolit soukromý vzdělávací ústav, se na hony vyhne.Protože slovy Evana Huntera to tam vypadá takto:
"Chlapecká škola je žumpa"
"Jediný rozdíl na dívčí škole je to, že do žumpy je nalito trochu parfému."
"A co teď, teď se z té žumpy stane hrob."
Můžete namítnout , že panikařím! Ani trochu. V té Praze šlo o brutální šikanu tři násilnických blbečků. V Ostravě minulý týden už to mělo daleko širší rozměr - do školy vtrhlo šest desítek rozezlených rodičů! S tím, že se jejich děti bojí chodit do školy, protože jsou napadány a násilně inzultovány jejich děti!!! Zřejmě nikoli jednorázově, nýbrž delší čas. Jde tedy už o "plošný požár". A nikoli včerejšího data! Je na čase doplnit , co k incidentu poznamenal ředitel školy -ten viní ze situace inkluzi a upozorňuje, že vyloučit žáky nemůže.
"Poprala se parta žáků, kteří se navzájem neustále provokují a dělají si naschvály," popsal konflikt pro Aktuálně.cz ředitel školy Petr Opletal. Podle něj ale není důvod k tomu, aby měli o své potomky obavy rodiče ostatních dětí.
Jenže ti mají jiný názor. Někteří viděli i video, na kterém spolužáci rvačku zachytili, a chtěli od vedení školy slyšet jasnou odpověď, jak chce zajistit, aby se situace neopakovala.
"Rodiče na nás křičeli, že nic neděláme. Jenže my máme omezené pravomoci. Dítě na základní škole nelze vyloučit. Maximálně můžeme požádat jejich rodiče, aby přišli situaci řešit do školy, ale pokud nedorazí, nemáme žádné prostředky, jak bychom je k tomu mohli donutit. Můžeme to akorát napsat do zprávy sociálním pracovníkům,"
Kvůli jednomu konfliktu několika nezletilých žáků se však nyní celá škola otřásá v základech. Přitom tomu tak vždy nebývalo. Opletal tvrdí, že problémových žáků ve škole přibylo poté, co byla v roce 2016 zavedena inkluze, tedy společné vzdělávání dětí se speciálními potřebami.
"Podle mě je nesmysl, aby se v běžných školách společně vzdělávali žáci s dětmi, které mají poruchy chování nebo učení a chovají se problémově. Před zavedením inkluze by tyto děti byly umístěny do speciálních škol, ale to už tak dneska nechodí," říká Opletal.
Souhlasím s ředitelem Opletalem - ano do inkluze bylo všechno jinak. Jenže novátoři a páchači dobra prosadili v ČR inkluzi. Ačkoli každý trochu soudný člověk měl jasno, že inkluze je atentátem na vzdělávací proces a na naše děti. Ostatně Kosa k tomu přinesla celý seriál detailních článků z klávesnice někoho, kdo se dlouhodobě ve školním prostředí aktivně pohybuje. Jsou pod názvy Moje chandra I. až IX. k nalezení v sekci Prkno Brouka Pytlíka. Čili žádné konjunkturální surfování!
Inkluze prostě jinak dopadnout nemůže a nemohla. Když se složí dopravní kolona, která společně vyjede a musí společně také dojet s nákladem do místa určení z moderních nákladních aut, mezi které je sem tam zařazen koňský potah a mezi řidiče i vozky jsou navíc posazeni notoričtí opilci a lidé bez řidičáku, pak je každému jasné, že takovýhle transport se bude pohybovat rychlostí nikoli těch moderních aut, nýbrž koňských spřežení a že nutně musí dojít k haváriím a rozbrojům během cesty. Přesně tohle je inkluze v českých školách!
Páchači dobra, v idealistické snaze povznést nějak handicapované, v podstatě omezili přístup normální většině ke standardnímu vzdělání, neboť omezili jeho postup v čase a pokusem o integraci grázlíků z problémových rodin i vlastní vzdělávací proces!
Budu citovat opět z článku na Aktuálně.cz
Učitel Lukáš Lis ze Základní školy Soběslav, který získal ocenění Zlatý Ámos, říká, že od doby zavedení inkluze se tempo výuky radikálně zpomalilo. Děti, které se díky inkluzi dostaly na běžnou základní školu, jsou podle Lise celou školní docházku na chvostu a jen sledují, jak rychle se ostatní naučili to, co oni nejsou schopni pochopit.
"Dnes jsem například jednomu z dětí na druhém stupni vysvětloval, že na boty nelze ukázat jako 'ti boty', ale 'ty boty' nebo že neexistuje slovo 'holubá' či 'holubé', pouze holubí. Podotýkám, že nešlo o cizince. Nemám vůbec nic proti samotné myšlence zapojování pomalejších dětí do třídního kolektivu, ale jsem si jistý, že dítě potřebuje zažít úspěch," říká Lis.
Česko zvolilo svou vlastní cestu k džungli před tabulí! A nehodlá s tím skončit. A vlastně ani nic dělat. Jak o tom svědčí slova dámy, která se o prosazení inkluze zasloužil a mimořádně - jisté Kláry Laurenčíkové z něčeho, co si hrdě říká Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání. Jestliže si otevřete ty články ze seriálu Moje chandra I. až IX., je tam o ní řeč mnohokrát a detailně. Ovšem ona to dnes, po ostravském incidentu, vidí takhle:
Především namítá, že děti s problematickým chováním byly ve školách vždycky. Uznává však, že chybí metodika, která by školám pomáhala podobné situace řešit.
"Školám chybí podpora při zvládání podobných situací. Před dvěma týdny jsme proto zahájili roční výcvik pro školní psychology, speciální pedagogy i učitele, na kterém se naučí prevenci a stabilizaci problémového chování dětí a mladých lidí," říká Laurenčíková.
Jaká lehkost bytí - zlobivé dětičky byly ve školách vždycky vy oslové! Byly paní Laurenčíková, jenže ty extra obtížné ve škole zvláštní. Aby se ty ostatní mohly nerušeně učit!
Kouzelná je potom ta hláška o metodice! My povolaní a chytří /kteří jsme nikdy neučili nebo jen málo/ vám napíšete metodiku a na vás - neschopných trubkách bude aplikace té metodiky. A když to uděláte správně bude po problému.Ovšem když tu implementaci nezvládnete- vy trubky, tak holt budete mít potíže dál a běžte si stěžovat na lampárnu! My,pomazaní a povolaní víme co je nejlepší!
Laurenčíková a spol. ignorují realitu. A ta je tvrdá, celých -79% ředitelů škol má na inkluzi jasný názor -inkluze nefunguje! To jsme si nevymyslel, jen ocitoval název stejnojmenného článku. Také z Aktuálně.cz. Dovolím si z něj převzít zásadní pasáž:
Současná podoba inkluze nefunguje podle 79 procent ředitelek a ředitelů, pouze 14 procent odpovědělo opačně. "Ředitelé se na adresu inkluze vyjadřují poměrně tvrdě, ne z pohledu jejího smyslu, ale z pohledu nedomyšleného procesu její aplikace do praxe," uvedla Vondráková.
Podle řady ředitelů byl starý systém jednodušší, efektivnější, výrazně levnější, bez zbytečné administrativy, a to i při zajištění společného vzdělávání s handicapovanými žáky.
Tohle je vadný systém, který žádná příručka a nebo návod k použití neopraví. Jen zakonzervuje. Ale říkejte to fanatickým páchačům dobra! Je s nimi stejné pořízení jako s každým fanatikem, úplně lhostejno zda s islámským, ekoteroristou, evropsky hodnotovým nebo zemanistou.Není ochoten slyšet na žádný argument, statistiku nebo doložitelná fakta, která nejsou v souladu s jeho názorem.
Takže -džungle před tabulí. Nyní už asi napořád a čím dál více. Tím spíše, že se už viditelně a jasnými důsledky rozšiřuje i za tabuli. Schází kantoři. A nikoli málo. Na jaře se operovalo s číslem 5 000.
Nedostatek kantorů nejakutněji pociťují ředitelé středních odborných učilišť a středních odborných škol, do určité míry se jim ovšem nevyhne žádná škola. Objevují se tak i případy, kdy školy už dva roky hledají náhradu za učitele, kteří se chystají odejít do důchodu.
Jako největší problém pak mnozí a především oficiální autority, vidí především nízké odměňování učitelů. Do budoucna přitom problém hrozí ještě vygradovat, jelikož ze škol odchází více učitelů, než kolik jich opouští brány pedagogických fakult.
Mám doma učitelku. Nyní už nějaký pátek bývalou. Učila celý svůj aktivní život a dobře. Na základce. Je často přemlouvána, zda by nechtěla zpět. Ani jí to nenapadne, přestože 24 hodinový pobyt 365 dnů v roce s mou maličkostí je malé peklo. Klíčové slovo je MALÉ ve srovnání s peklem v současné škole! S inkluzí, přemírou papírování, agresivitou rodičů, ignorancí řady žáků, přitroublou drzostí úřadů a povýšenou arogancí novátorů typu Laurenčíková a spol. Tohle nezaplatí žádné peníze!
Mimochodem, stát za poslední roky nasypal do učitelských platů opravdu nemalé peníze. Rostly velmi nadstandardně. Nemluví ze mne nějaká závist - ty prachy jsou víc zasloužené. Přesto se nezvedl zájem o učitelské povolání. Ani jeho prestiž. Není potřeba příliš mudrovat proč-do pekla před tabulí a za tabulí se chce jen málokomu. Kdo, zejména po studiích, má možnost si vybrat jinou profesní cestu,kde mu nebude tolik srážek s lidskou blbostí, má snadnou volbu. V 45-ti a více se už zaměstnání mění mnohem hůře.
Inkluze je zkrátka gigantický omyl několika sociálních Mičurinů podle západních vzorů. Výsledky jsou vidět nejen ve školách samotných, ale také v úrovni žáků, kteří jdou na střední a zejména vysoké školy, ale především v mezinárodních srovnáních. Singapur, Jižní Korea s jejich trváním na disciplině apreciznosti jsou nedosažitelně daleko. . Ona kolona náklaďáků, do níž jsou zařazeny žebřiňáky s koňmi nemůže opravdu jet rychleji než dokážou ty žebřiňáky.
Je zvláštní, že tihle páchači dobra a hlasatelé rovných příležitostí zatím nevyrazili s nápadem, aby povinné kvóty mezi lékaři, advokáty, hasiči, policisty, pracovníky STK, zkušebními piloty, strojvůdci atd. atd. měli handicapovaní nebo ti ze sociálně vyloučených oblastí. A ani v divokém snu je nenapadne, aby nějakého takového lékaře nebo advokáta, když jej potřebují, prioritně vyhledávali. Podivný a nevysvětlitelný rozpor chování.
Mohl bych tenhle text uzavřít konstatováním, že s inkluzí si ještě užijeme a že jde opravdu o naprostý úlet sociální demokracie, jejíž ministři školství tuhle zjevnou šílenost prosadili do praxe.
Neuzavřu. V tom původním textu mne totiž zaujalo ještě něco, co je řečeno v onom článku Aktuálně o poměrech na ostravské základce, kde došlo k masovým bitkám mezi žáky. Mám na mysli následující úryvek:

Počet dětí s poruchami se zdvojnásobil

Čísla mluví jednoznačně: žáků se závažnými vývojovými poruchami chování na základních školách přibývá. Zatímco v roce 2015, tedy rok před zavedením inkluze, jich bylo 6851, o rok později už 9225. K loňskému září, ze kterého má ministerstvo školství poslední údaje, se pak jejich počet zvýšil na necelých 13 tisíc.
Mezi tyto poruchy lze zařadit i vážné problémy, například bipolární poruchu, depresivní poruchy nebo závažné úzkostné poruchy, Tourettův syndrom, schizofrenii a další.
Slova bipolární porucha a schizofrenie jsem nezvýraznil l náhodou. Praštilo mne to doslova do očí. Jak by také ne. Mám otázku na všechny babišáky - jak to, že děti s těmihle diagnozami mohou chodit do běžných škol a být každodenně podrobovány stresu vyučovacího procesu / jen si vzpomeňte na svoje školní léta a netvrďte mi, že to stres není!/a dospělé děti vyšetřovaného předsedy vlády, které on sám do svého šméčka namočil nemohou absolvovat obyčejný jednorázový policejní výslech???? Jak to, že s našimi malými dětmi je zacházeno takhle a s papalášskými, navíc dospělými, úplně jinak? Pro ty není žádná bavlnka dost měkká!
A přidám ještě něco dalšího. Co také souvisí se školstvím -s tou megašikanou učitelky v Praze na Třebešíně. Přišlo se na ni až tehdy, když někteří žáci, kteří měli dost počínání těch grázlů, neuspěli se svým oznámením na vedení školy. Tak to natočili na mobil a pověsili na sociální sítě. Pak teprve se ledy hnuly. Ovšem zástupkyně ředitel školy jejich konání viděla takhle:
Zástupkyně ředitele školy Taťjana Kubíková šokovala svým vyjádřením, že se zlobí především na ty studenty, kteří šikanu natočili a upozornili na ni média. "Já si kladu otázku, jestli toto není více zavrženíhodné," prohlásila Kubíková pro idnes.cz
Taky si myslíte, že jí kape na karbid a měla být ze školy na minutu vymetena?
Fajn!
Takže položím další otázku - nepřipomíná vám to takhle náhodou hysterické výkřiky Babiše a jeho mediálních souputníků a pohůnků na adresu Slonkové a Kubíka????
Pro mne naprostá shoda! Kubík se Slonkovou jsou stejně špatní jako ti ze žáků. kterým se příčilo chování jejich vrstevníků.V obou případech si dovolili ti špatní podat informace i něčím odpudivém a netolerovatelném chování natočením dokumentu!
Ta bláznivá ženština s z té průmyslovky s e brání úplně stejně jako Babiš! Chyba není u ní,ale u těch, co to natočili!
Tohle už není džungle před nebo za tabulí, to je metastázující společenská rakovina!
Takovýhle thriller by nevymyslel ani Evan Hunter ani Ed Mc Bain. A nepřijde žádný bohem osvícený kantor Glen Ford nebo Sidney Poitier, aby to všechno srovnal do latě!
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2018/11/30/ed-mcbain-inkluze-skola-v-ostrave-a-co-museji-snaset-nase-deti-a-nemusi-ty-prominentni/
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.