Zisti kto si a rob to úmyselne.

Wall Street Journal točí hloupé recenze

3. května 2019 v 19:07 | afinabul |  Spin
kratene
Pokud The Wall Street Journal tak blatantně lže v kauze, kterou si lze jednoduše ověřit na pár kliknutí, jak nám asi lže v kauzách, které si snadno ověřit nelze?
Samozřejmě, můžeme si říct, že trojice autorů jsou jenom aktivističtí hlupáci, kterých najdeme v médiích plno. Jenomže - šéfredaktor WSJ se jich zastal a tito špičkoví odborníci tam píšou dodnes.
S revoluční myšlenkou, že by možná měli dát prostor k vyjádření protistraně, přišla tato trojice až s odstupem času, a navíc je to za paywallem. Článek tedy slouží jako lákadlo na předplatné v duchu "negativní popularita je taky popularita", což je u tradičního deníku založeného v roce 1889 poněkud smutné.
---
Konflikt mezi The Wall Street Journalem (WSJ) a Pewdiepiem byl dokonalý příklad, jak novináři v tradičních médiích nepochopili ta nová. Zkusili udělat klasický kill piece, tedy článek, který měl zhanobit cíl tím, že vzali jen určitou část faktů a vytvořili z nich zkonstruovanou realitu. S tím oslovili jeho obchodní partnery a přiměli je zrušit spolupráci, tedy odříznout cíl od peněz. Toto je klasický aktivistický postup, který běžně používají levicová aktivistická média: Pokouší se zasáhnout zdroj financování cíle tím, že ho společensky znemožní a vyvinou nátlak na to, aby se znemožnění bály i jeho zdroje financí. Tak se to dělá běžně.
Seznam kapitol
1. Od ječení k Platónovi
2. Když má sprostý lid přístup ke zdroji
3. Profesionál horší než amatér, amatér lepší než profík
4. Než se medvěd probere...
5. Youtubeři divákům rozumí
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.