Zisti kto si a rob to úmyselne.

Holandská vojenská rozviedka

19. února 2020 v 12:59 | afinabul |  Ponerológia
Je možné, že vo vyšetrovaní zostrelenia malajzijského Boeingu na Donbase pred 5,5 rokmi konečne svitlo svetlo na konci tunelu. Vykonštruované a prekrútené informácie, ktorými operovala medzinárodná vyšetrovacia komisia, môžu byť konečne nahradené pravdivými faktami a ozajstný vinník bude konečne odhalený. Holandská vojenská rozviedka rezolútne odmieta obvyklú falošnú verziu: žiaden "Buk" nemohol zostreliť malajzijský Boeing, pretože všetky ruské a ukrajinské "Buky" boli mimo zóny dosahu.
Holandskí novinári zverejnili správu Služby vojenskej rozviedky a bezpečnosti krajiny o zostrelení Boeingu MH17 v okolí Donecku v júli 2014. V tejto správe sa úplne jasne a bez okolkov uvádza, že v momente katastrofy sa na okolí nenachádzal ani jeden delostrelecko-raketový komplex "Buk", ktorý by dokázal zasiahnuť malajzijské lietadlo - všetky "Buky" boli mimo dosahu a teda žiaden z nich nemohol zostreliť lietadlo. Príslušníci holandskej vojenskej rozviedky tak totálne vyvrátili výsledky vyšetrovania medzinárodnej vyšetrovacej komisie, ktorá zhodou náhod tiež sídli v Holandsku. Ukázalo sa, že celý čas úmyselne šírila lži a krivo obviňovala "separatistov".
Holandská Služba vojenskej rozviedky a bezpečnosti svoju správu poslala na Generálnu prokuratúru Holandska. V tejto správe, ktorú cituje portál nezávislých novinárov Bonanza Media, sa uvádza, že "let MH17 sa pohyboval mimo zóny dosahu všetkých "Bukov", umiestnených Ruskom a Ukrajinou. Holandskí novinári zdôrazňujú, že príslušníci domácich špeciálnych služieb dávno vedeli o tom, kde boli umiestnené "Buky" v čase zostrelenia malajzijského Boeingu.
Medzinárodná vyšetrovacia komisia však zaťato používala falošné informácie a zo zostrelenia malajzijského lietadla obviňovala buď ruskú armádu, alebo "separatistov". Vo svojej správe holandská Služba vojenskej rozviedky a bezpečnosti jasne uvádza, že v inkriminovanom čase všetky "Buky" sa nachádzali vo vzdialenosti, z ktorej nemohli zasiahnuť malajzijský Boeing - https://mailchi.mp/69054d39ee63/bonanzamedia-newsletter-2?e=bdec9af591/.
Holandskí novinári v tejto súvislosti pripomenuli niekoľko zaujímavých faktov. Napríklad, austrálski vyšetrovatelia vo svojej práci používali orezané neoriginálne fotografie z miesta katastrofy. Mnohé výpovede svedkov katastrofy hovoria o tom, že iba pár minút pred zostrelením malajzijského lietadla ľudia videli na oblohe v lokalite dve ukrajinské stíhačky. Jedna z nich mala zostreliť malajzijský Boeing.
Mnohí nezávislí vyšetrovatelia veľa krát prízvukovali, že mimoriadne podozrivo skončil svoju vojenskú leteckú kariéru a potom aj život skúsený vojenský letec ukrajinskej armády Vladislav Vološin, ktorý v inkriminovaný deň lietal na Su-25 v lokalite, kde sa zrútil Boeing. Potom z ničoho nič na druhý deň Vološin súrne odišiel na dovolenku a onedlho ho z nepochopiteľných dôvodov prevelili do inej jednotky, potom rýchlo odišiel do civilu a nakoniec 18. marca 2018 mladý, iba 29-ročný človek, ktorý vtedy už bol vo funkcii riaditeľa oblastného komunálneho podniku "Nikolajevské medzinárodné letisko" v meste Nikolajev, sa zastrelil vo svojej kancelárii…
Už dávnejšie nezávislí vyšetrovatelia poukazovali na to, že malajzijský Boeing zostrelila stíhačka, pretože na úlomkoch lietadla objavili stopy po guľkách leteckého guľometu veľkého kalibru. Zo zeme, samozrejme, by sa z guľometu nedalo zostreliť lietadlo, ktoré letelo vo výške 10 kilometrov…
Znova sa zisťuje, že celých 5,5 roka medzinárodná vyšetrovacia komisia sa nezaberala ničím iným, iba falšovala dôkazy a konštruovala falošné obvinenia. Mala za úlohu dokázať, že malajzijský Boeing nezostrelili príslušníci ukrajinskej armády, ale "separatisti" a preto ani po takmer šiestich rokoch "práce" nevyniesla definitívny verdikt a nepresvedčila medzinárodnú verejnosť svojimi falošnými obvineniami.
https://zemavek.sk/holandska-vojenska-rozviedka-ziaden-buk-nemohol-zostrelit-malajzijsky-boeing/

Ukrajina v ostatných rokoch dosiahla viaceré rekordy, bohužiaľ, všetky boli negatívne. Je tu aj ďalší "antirekord": už päť a pol roka sa nedarí uzatvoriť vyšetrovanie tragédie malajzijského Boeingu, ku ktorej došlo v júli 2014. Letecké katastrofy vyšetrujú často niekoľko týždňov či mesiacov. Je oveľa zložitejšie určiť príčinu katastrofy v prípade, ak lietadlo spadlo na dno oceánu… V prípade zostrelenia Boeingu vo vzdušnom priestore Donbasu členovia medzinárodnej vyšetrovacej komisie majú všetky údaje a úlomky lietadla k dispozícii. Stále chrlia verziami, ale pravdivú odpoveď a verdikt nemajú…
Podľa toho, čo sa odohráva na ukrajinskej strane, výsledky vyšetrovania sa ani tak ľahko nedosiahnu. Domáce médiá uvádzajú "optimistické" predpovede, že vyšetrovanie bude ukončené až o rok. Prečo? Na ukrajinskej strane v súčasnosti vlastne nemá kto pokračovať vo vyšetrovaní. Rozsiahla reforma súdnictva, ktorá sa rozbieha na Ukrajine, mala nečakané dôsledky: všetkých šiestich ukrajinských prokurátorov, ktorí vyšetrovali zostrelenie malajzijského Boeingu v roku 2014, odvolali z funkcie…
Túto kauzu podrobne rozoberá holandský denník NRC Next, ktorý uvádza, že vyšetrovanie pádu malajzijského Boeingu sa môže natiahnuť o ďalších minimálne dvanásť mesiacov. Autor článku "opatrne naznačuje", že kvôli neuveriteľnej korupcii na Generálnej prokuratúre Ukrajiny nové vedenie krajiny sa rozhodlo zreorganizovať tento rezort od "a" až po "z". V rámci reformy sa prokurátori museli podrobiť skúškam. Výsledkom skúšok bolo to, že z 1339 prokurátorov bolo 710 zamestnancov zbavených svojej funkcie.
Autor článku uvádza zaujímavú ukrajinskú prax: všetci prokurátori najprv museli napísať žiadosť o prepustenie z funkcie, potom sa podrobili skúškam a iba tí, ktorí skúšky zložili, sa mohli vrátiť k práci. Ostatní mohli iba konštatovať, že svoju žiadosť o prepustenie z funkcie nepísali nadarmo. Niektorých nepripustili ani k skúškam…

Aj bývalý prokurátor Roman Chošovskij, ktorý tiež vyšetroval pád Boeingu, sa posťažoval holandskému novinárovi, že ho nepripustili k skúškam: "Povedali mi, že ma zaradili na čiernu listinu, pretože som mal konflikt s vedením. Otvorene podotkli, že nezložím skúšky… Mali sme profesionálny tím, ale nové vedenie všetko zničilo," zdôraznil Chošovskij.
Holandský novinár prízvukuje, že v ostatných mesiacoch v rámci medzinárodnej vyšetrovacej skupiny nepracoval ani jeden ukrajinský prokurátor. Podotýka však, že neprítomnosť Ukrajincov neovplyvní súdny proces so štyrmi podozrievanými, ktorý pripravujú a ktorý by sa mal začať 9. marca. Autor článku to vysvetľuje tým, že ukrajinskí prokurátori odvolaní zo svojich funkcií svoju časť práce ukončili ešte vlani. Podotýka však, že odvolanie prokurátorov môže seriózne skomplikovať vyšetrovanie ostatných potenciálnych podozrievaných.
Roman Chošovskij pre holandský denník podčiarkol, že jeho nástupcovia budú potrebovať minimálne jeden rok, aby sa oboznámili s dokumentmi a materiálmi, ktoré starý tím zozbieral v priebehu piatich rokov. "Pre mňa bolo to mojou celoživotnou prácou," pateticky vyhlásil jeden z prepustených prokurátorov v rozhovore pre holandský denník. "Chcel som dokázať, že ruská vláda je vinná z katastrofy MH17. Moji nástupcovia všetko budú musieť začať od nuly," zdôraznil pre holandský denník NRC Next ďalší odvolaný ukrajinský prokurátor.
https://www.hlavnespravy.sk/preco-vsetkych-sest-ukrajinskych-prokuratorov-ktori-vysetrovali-zostrelenie-malajzijskeho-boeingu-roku-2014-odvolali-funkcie/2057118
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.